مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 ساعت 10:202016-05-08اقتصادي

معرفی برچسب "شناسا" در دوازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل اصفهان با اشاره به حضور این اتحادیه در دوازدهمین نمایشگاه قطعات، مجموعه ها و صنایع وابسته خودرو از 21 تا 24 اردیبهشت، - گفت: اتحادیه لوازم یدکی لیبل هولوگرام شناسا را در این نمایشگاه به مردم معرفی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، اسماعیل معصومی اظهار کرد: شرکت مبتکران توسعه و تجارت فیدار که بسیاری از فروشندگان لوازم یدکی خودرو در سطح کشور به ویژه فروشندگان شهر اصفهان در آن عضویت و سرمایه گذاری دارند، برند شناسا را برای معرفی لوازم و قطعات یدکی خودرو با کیفیت ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه سالانه تعداد بالایی از لوازم یدکی بی کیفیت از کانال های قانونی یا غیرقانونی وارد کشور می شود و به نام لوازم یدکی طرح اصلی یک برند معتبر به فروش می رسد، گفت: آن دسته از محصولاتی که واجد شرایط کیفی مورد نظر باشند، پس از بررسی های لازم و با برچسب هولوگرام های شناسا روانه بازار می شوند.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل اصفهان خاطرنشان کرد: در این طرح برای اطمینان بیشتر و بالا بردن سطح امنیت استاندارد هر قطعه، دو عدد لیبل هولوگرام برای نصب بر روی در اول و در دوم طراحی شده که با نظارت شرکت مبتکران توسعه و تجارت فیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برچسب "شناسا" در دوازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

معرفی برچسب "شناسا" در دوازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو